Vragen van ouders van kinderen die aangemeld zijn
- Ons adres is gewijzigd, kan ik de adreswijziging telefonisch doorgeven?
Adreswijzigingen kunt u telefonisch, schriftelijk of via de mail doorgeven. Omdat wij met oproepkaarten werken, is het belangrijk dat wij over uw juiste adresgegevens beschikken. Een telefoonnummer is handig, zodat we u kunnen bereiken als een afspraak niet door kan gaan.
- Ik kreeg voorheen nooit een rekening thuisgestuurd, nu wel. Wat is de reden?
Wij dienen declaraties zoveel mogelijk rechtstreeks in bij zorgverzekeraars. In een enkel geval kan dit niet, omdat we geen contract hebben met de desbetreffende zorgverzekering. In dat geval krijgt u de rekening thuisgestuurd. U kunt deze vervolgens zelf opsturen naar uw eigen zorgverzekeraar.
- Kan ik een voorkeurstijd opgeven voor het inplannen van de halfjaarlijkse controle?
U maakt na een controle een nieuwe afspraak aan de balie. Mocht u deze afspraak later toch willen veranderen, dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen om een ander tijdstip te plannen.